HygonCare


  • 27-03-2018

HygonCare


Voor het ontwikkelen van deze webshop zijn we zeer zorgvuldig aan de slag gegaan. Voorop stond het feit dat, incontinentie een gevoelig onderwerp is waar helaas een taboe op rust, ondanks dat het enorm veel voor komt. Wij willen bijdragen aan het doorbreken van dit taboe en geloven dat informeren daarin een grote stap is. Alle content is dan ook op een informatieve, serieuze maar heldere manier geschreven. Het is de bedoeling dat men de juiste pagina gemakkelijk vindt. Dat gaat niet alleen over het moment dat iemand op de website zit, maar begint eigenlijk al daarvoor. Met behulp van onze content marketeers hebben wij ervoor gezorgd dat alle informatie voldoet aan de SEO-eisen. Dit houdt in dat Hygoncare uiteindelijk bovenaan verschijnt in de zoekmachines. Dit draagt weer bij aan het snel vinden van de juiste informatie. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van SEA, dit is merkbaar in het verschijnen van Google Shopping. Ook daarmee verschijnen de juiste producten snel en gericht wanneer iemand er naar zoekt.